Czytnik kart do podpisu elektronicznego KIR Szafir

PDFDrukujE-mail
Czytnik kart do podpisu elektronicznego KIR Szafir
1000x750_czytnik_kart_podpis_elektroniczny_kir.jpg1000x750_czytnik_kart_podpis_elektroniczny_kir.jpg
Cena sprzedaży z rabatem
Cena sprzedaży 89,00 zł
Cena sprzedaży bez VAT 72,36 zł
1000x750_czytnik_kart_podpis_elektroniczny_kir.jpg
Czytnik_EZ100PU_YF2.jpg
Czytnik_EZ100PU_YF_box.jpg
Czytnik, karta chipowa, Smart Card, smartcard, pki,
Czytnik pki, karta chipowa, Smart Card, smartcard, pki,
Czytnik, karta chipowa, Smart Card, smartcard, pki,
Karta chipowa, SLE4428,
Opis

Przedmiotem sprzedaży jest: Czytnik USB Smart Card Castles Technology.

Czytnik kart chipowych Smart Card Castles – bardzo efektywny czytnik na złączu USB do obsługi kart chipowych. Prosty w obsłudze terminal, do zastosowania w zakładach pracy do kontroli czasu pracy, programach lojalnościowych itp.

Przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego KIR Szafir można złożyć i zweryfikować podpis elektroniczny, e-podpis za pomocą oferowanego czytnika.

logo KIR Szafir RGB

Zastosowanie:

Przykłady zastosowań:

  •     deklaracje do ZUS (program Płatnik)
  •     e-deklaracje do urzędów skarbowych
  •     e-faktura (podpisywanie wielu faktur po jednokrotnym podaniu kodu PIN)
  •     e-KRS
  •     e-GIODO
  •     podpisywanie dokumentacji medycznej
  •     przesyłanie danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  •     przetargi i aukcje elektroniczne
  •     kontakty z urzędami administracji publicznej

 

  • PKI: podpis elektroniczny i szyfrowanie
  • Ochrona dostępu do komputera
  • Obsługa programów lojalnościowych
  • Obsługa kart klienta / pacjenta
  • Bankowość elektroniczna
  • E-administracja
  • Bezpieczeństwo sieci

Specyfikacja:

  • kompatybilny ze standardem PC/SC wersja 1.0,
  • zasilanie przez złącze USB,
  • szybkość transmisji: USB 2.0 (Full Speed) 12M bps,
  • trwałość interfejsu ok. 200 000 odczytów,
  • kabel kumunikacyjny USB, długość 110cm,
  • interfejs dla kart kompatybilny z ISO7816-1,2,3 T=1 i T=0,
  • protokół: transmisja synchroniczna 2-liniowa, 3-liniowa i I2C,
  • wspomaganie API: PC/SC, AP, CT/API,
  • spełnia normy: UL, CNS, FCC, CE, EMV L1 (wersja 2000),
  • wskaźniki: dioda (czerwona/zielona) wskazująca status czytnika,
  • temperatura pracy: 0-50°C,
  • Plug and Play,
  • wymiary: 85 x 72 x 17 mm,
  • waga: 120g,
 
Urządzenie działa pod systemami: Win 98/ME/2000/XP/Windows 7/Windows 8 i 10 (sterowniki od Windows7) / CE3.0, Linux.
W zestawie znajduje się płyta CD.
 

Sterowniki:

Czytnik na nowych systemach Windows powinien automatycznie pobrać sterownik w trybie online.
Można pobrać je również ze strony producenta
 
Pobierz:

Podpis elektroniczny w programie Płatnik

 
Składanie podpisu elektronicznego za pomocą czytnika kart chipowych Smartcard podłączonego do komputera.

Oprogramowanie do e-podpisu

czytnik szafir

Pobierz: Dla aplikacji Szafir

Aplikacja Szafir służy do składania i weryfikacji e-podpisów.

Certum

Pobierz: Dla aplikacji proCertum

Aplikacje proCertum SmartSign, proCertum CardManager do składania i weryfikacji e-podpisów.

Program Płatnik

Krok 1. Instalacja programu „Płatnik” oraz zestawu do podpisu elektronicznego:

  1. Pobranie ze strony ZUS (http://e-inspektorat.zus.pl) lub (http://pue.zus.pl/platnik/pobierz) oprogramowania „Płatnik”.
  2. Instalacja „Płatnika” na komputerze zgodnie z instrukcją dostępną na stronie ZUS.
  3. Instalacja zestawu Certum zgodnie z instrukcją do niego dołączoną.
  4. Uruchomienie oprogramowania proCertum CardManager.
  5. Przejście do zakładki „Profil bezpieczny”.
  6. Wybranie certyfikatu oraz naciśnięcie przycisku „Rejestruj certyfikat”.
  7. Uruchomienie oprogramowania „Płatnik”.

Rejestracja certyfikatu

Krok 2. Rejestracja certyfikatu oraz ustawienie przekazu elektronicznego w „Płatniku”:

  1. Wybranie w górnym menu programu opcji „Przekaz” -> „Ustawienia przekazu elektronicznego”, w wyniku czego nastąpi weryfikacja wstępna, która określi możliwość przekazywania przesyłek do ZUS.
  2. Wciśnięcie przycisku „Rejestruj certyfikat kwalifikowany”.
  3. Zaznaczenie odpowiedniego certyfikatu i wciśnięcie przycisku „Rejestruj”, program powróci do okna weryfikacyjnego, które w tym wypadku zostanie zweryfikowane pozytywnie.
  4. Zatwierdzenie przyciskiem „OK”.
  5. W zakładce „Ustawienia ogólne” „Ustawień przekazu elektronicznego” należy:
    - zaznaczyć pole „Wysyłka automatyczna na adres”,
    - wybrać z rozwijanej listy „Nazwa certyfikatu ZUS:” RP-1-OOP-SDWI,
    - zatwierdzić wybór przyciskiem „OK”.
  6. Przejście do zakładki „Listy CRL” w górnym menu.
  7. Dwukrotny wybór opcji „Pobierz z certyfikatu”.

Po wykonaniu powyższych czynności dokumenty można przekazywać do ZUS.