Czytnik kart do podpisu elektronicznego KIR Szafir

PDFDrukujE-mail
Czytnik kart do podpisu elektronicznego KIR Szafir
1000x750_czytnik_kart_podpis_elektroniczny_kir.jpg1000x750_czytnik_kart_podpis_elektroniczny_kir.jpg
Cena sprzedaży z rabatem
Cena sprzedaży 89,00 zł
Cena sprzedaży bez VAT 72,36 zł
Opis

Przedmiotem sprzedaży jest: Czytnik USB Smart Card Castles Technology.

Czytnik kart chipowych Smart Card Castles – bardzo efektywny czytnik na złączu USB do obsługi kart chipowych. Prosty w obsłudze terminal, do zastosowania w zakładach pracy do kontroli czasu pracy, programach lojalnościowych itp.

Przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego KIR Szafir można złożyć i zweryfikować podpis elektroniczny, e-podpis za pomocą oferowanego czytnika.

logo KIR Szafir RGB

{tab=Zastosowanie:}

Przykłady zastosowań:

  •     deklaracje do ZUS (program Płatnik)
  •     e-deklaracje do urzędów skarbowych
  •     e-faktura (podpisywanie wielu faktur po jednokrotnym podaniu kodu PIN)
  •     e-KRS
  •     e-GIODO
  •     podpisywanie dokumentacji medycznej
  •     przesyłanie danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  •     przetargi i aukcje elektroniczne
  •     kontakty z urzędami administracji publicznej

 

  • PKI: podpis elektroniczny i szyfrowanie
  • Ochrona dostępu do komputera
  • Obsługa programów lojalnościowych
  • Obsługa kart klienta / pacjenta
  • Bankowość elektroniczna
  • E-administracja
  • Bezpieczeństwo sieci

{tab=Specyfikacja:}

  • kompatybilny ze standardem PC/SC wersja 1.0,
  • zasilanie przez złącze USB,
  • szybkość transmisji: USB 2.0 (Full Speed) 12M bps,
  • trwałość interfejsu ok. 200 000 odczytów,
  • kabel kumunikacyjny USB, długość 110cm,
  • interfejs dla kart kompatybilny z ISO7816-1,2,3 T=1 i T=0,
  • protokół: transmisja synchroniczna 2-liniowa, 3-liniowa i I2C,
  • wspomaganie API: PC/SC, AP, CT/API,
  • spełnia normy: UL, CNS, FCC, CE, EMV L1 (wersja 2000),
  • wskaźniki: dioda (czerwona/zielona) wskazująca status czytnika,
  • temperatura pracy: 0-50°C,
  • Plug and Play,
  • wymiary: 85 x 72 x 17 mm,
  • waga: 120g,
 
Urządzenie działa pod systemami: Win 98/ME/2000/XP/Windows 7/Windows 8 i 10 (sterowniki od Windows7) / CE3.0, Linux.
W zestawie znajduje się płyta CD.
 
{tab=Sterowniki:}
Czytnik na nowych systemach Windows powinien automatycznie pobrać sterownik w trybie online.
Można pobrać je również ze strony producenta
 
Pobierz:
{slider=Podpis elektroniczny w programie Płatnik}
 
Składanie podpisu elektronicznego za pomocą czytnika kart chipowych Smartcard podłączonego do komputera.

{tab=Oprogramowanie do e-podpisu}

czytnik szafir

Pobierz: Dla aplikacji Szafir

Aplikacja Szafir służy do składania i weryfikacji e-podpisów.

Certum

Pobierz: Dla aplikacji proCertum

Aplikacje proCertum SmartSign, proCertum CardManager do składania i weryfikacji e-podpisów.

{tab=Program Płatnik}

Krok 1. Instalacja programu „Płatnik” oraz zestawu do podpisu elektronicznego:

  1. Pobranie ze strony ZUS (http://e-inspektorat.zus.pl) lub (http://pue.zus.pl/platnik/pobierz) oprogramowania „Płatnik”.
  2. Instalacja „Płatnika” na komputerze zgodnie z instrukcją dostępną na stronie ZUS.
  3. Instalacja zestawu Certum zgodnie z instrukcją do niego dołączoną.
  4. Uruchomienie oprogramowania proCertum CardManager.
  5. Przejście do zakładki „Profil bezpieczny”.
  6. Wybranie certyfikatu oraz naciśnięcie przycisku „Rejestruj certyfikat”.
  7. Uruchomienie oprogramowania „Płatnik”.

{tab=Rejestracja certyfikatu}

Krok 2. Rejestracja certyfikatu oraz ustawienie przekazu elektronicznego w „Płatniku”:

  1. Wybranie w górnym menu programu opcji „Przekaz” -> „Ustawienia przekazu elektronicznego”, w wyniku czego nastąpi weryfikacja wstępna, która określi możliwość przekazywania przesyłek do ZUS.
  2. Wciśnięcie przycisku „Rejestruj certyfikat kwalifikowany”.
  3. Zaznaczenie odpowiedniego certyfikatu i wciśnięcie przycisku „Rejestruj”, program powróci do okna weryfikacyjnego, które w tym wypadku zostanie zweryfikowane pozytywnie.
  4. Zatwierdzenie przyciskiem „OK”.
  5. W zakładce „Ustawienia ogólne” „Ustawień przekazu elektronicznego” należy:
    - zaznaczyć pole „Wysyłka automatyczna na adres”,
    - wybrać z rozwijanej listy „Nazwa certyfikatu ZUS:” RP-1-OOP-SDWI,
    - zatwierdzić wybór przyciskiem „OK”.
  6. Przejście do zakładki „Listy CRL” w górnym menu.
  7. Dwukrotny wybór opcji „Pobierz z certyfikatu”.

Po wykonaniu powyższych czynności dokumenty można przekazywać do ZUS.


{/sliders}